begraafboeken Alphen
- ton
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
25 feb 2007 16:00 #2656
door ton
begraafboeken Alphen werd gestart door ton
Mijn voorouder Gerard Verhiel leeft van ca 1660 tot ??? met zijn familie in Alphen. Echter raak ik zijn spoor kwijt, omdat ik (nog) nergens overlijdensgegevens van Alphen over de periode 1675-1690 heb gevonden. Ook gemaalboeken waren er na 1665 niet meer. Zijn deze gegevens nog ergens te vinden en zo nee, wat is de oorzaak van hun verdwijnen? Brand, plundering???
Met deze gegevens zou ik een aardig gat in mijn stamboom kunnen dichten, want in 1690 huwt Gerard´s zoon in Tilburg en in die akte staat vermeld, dat hij zijn ouders zijn overlenden en dat hij al langer in Tilburg woont.
N.B. Zijn ouders zijn niet in Tilburg overleden.
Met deze gegevens zou ik een aardig gat in mijn stamboom kunnen dichten, want in 1690 huwt Gerard´s zoon in Tilburg en in die akte staat vermeld, dat hij zijn ouders zijn overlenden en dat hij al langer in Tilburg woont.
N.B. Zijn ouders zijn niet in Tilburg overleden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- eaamdeswart
18 mei 2007 22:09 #2891
door eaamdeswart
Beantwoord door eaamdeswart in topic begraafboeken Alphen
Over Familie Verhiel is een artikel verschenen een paar jaar terug in het heemblad Van Wirskante van heemkundekring Amalia van Solms Baarle.
Verhiel's komen uit Baarle en daarvoor weer uit Alphen. Zijn ouders: Joachim Joossen Verhiel en Clara Cruyssaerts, Gerardus is gedoopt 13/1/1630 Baarle (of anders is dit een oom van hem), verdere voorouders zie mijn (niet up to date) kwartierstaat : home-l2.tiscali.nl/~eds947
Verhiel's komen uit Baarle en daarvoor weer uit Alphen. Zijn ouders: Joachim Joossen Verhiel en Clara Cruyssaerts, Gerardus is gedoopt 13/1/1630 Baarle (of anders is dit een oom van hem), verdere voorouders zie mijn (niet up to date) kwartierstaat : home-l2.tiscali.nl/~eds947
- eaamdeswart
18 mei 2007 22:13 #2892
door eaamdeswart
Beantwoord door eaamdeswart in topic begraafboeken Alphen
Inderdaad bovengenoemde Gerardus, want hij laat te Alphen al in 1663 kind dopen. Hij is dan 32/33.
- ton
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
19 mei 2007 08:28 #2895
door ton
Beantwoord door ton in topic begraafboeken Alphen
Hallo
Dat artikeltje over de familie Verhiel was van mijn hand.
met vriendelijke groet
Ton Verhiel
Dat artikeltje over de familie Verhiel was van mijn hand.
met vriendelijke groet
Ton Verhiel
Tijd voor maken pagina: 0.135 seconden