Schwagten
- matthé danny
- Onderwerp Auteur
19 dec 2006 08:29 #2295
door matthé danny
Schwagten werd gestart door matthé danny
Hallo
Ik ben op zoek naar Josephus Schwagten. Hij zou geboren zijn te Baarle Hertog rond 1837 en overleden te Antwerpen. In heb de BS bekeken maar vind hem niet terug. Hij huwt met Cecilia Verheyen die geboren is te Rijkevorsel. Hun gegevens ( de gegevens die ik ken) en kinderen staan bij mij op Geneanet.
Groeten
Danny
Ik ben op zoek naar Josephus Schwagten. Hij zou geboren zijn te Baarle Hertog rond 1837 en overleden te Antwerpen. In heb de BS bekeken maar vind hem niet terug. Hij huwt met Cecilia Verheyen die geboren is te Rijkevorsel. Hun gegevens ( de gegevens die ik ken) en kinderen staan bij mij op Geneanet.
Groeten
Danny
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- peet
19 dec 2006 10:09 #2296
door peet
Met vriendelijke groet,
Hubert Goetschalckx-Nees
aka Peet
Goetschalckx (Wortel, Rijkevorsel, Meer), Nees (Vosselaar, Wortel), Geens (Rijkevorsel, Brecht), Meyvis (Wortel) & alles naam Goetschalckx.
Beantwoord door peet in topic Schwagten
Danny,
Josephus Schwagten is geboren in Baarle-Hertog op 14 mei 1836 (akte nr. 26) als Josephus Moreau, natuurlijke zoon van Isabella Moreau. Hij werd erkend bij het huwelijk van zijn moeder met Louis Schwagten te Baarle-hertog op 04-08-1843 (akte nr. 32)
mvg,
Peet,
link geboorteakte : www.amaliavansolms.org/aktes/1815/BH1815-010.JPG
link huwelijksakte : www.amaliavansolms.org/joomla/de ... hp?id=2174
Josephus Schwagten is geboren in Baarle-Hertog op 14 mei 1836 (akte nr. 26) als Josephus Moreau, natuurlijke zoon van Isabella Moreau. Hij werd erkend bij het huwelijk van zijn moeder met Louis Schwagten te Baarle-hertog op 04-08-1843 (akte nr. 32)
mvg,
Peet,
link geboorteakte : www.amaliavansolms.org/aktes/1815/BH1815-010.JPG
link huwelijksakte : www.amaliavansolms.org/joomla/de ... hp?id=2174
Met vriendelijke groet,
Hubert Goetschalckx-Nees
aka Peet
Goetschalckx (Wortel, Rijkevorsel, Meer), Nees (Vosselaar, Wortel), Geens (Rijkevorsel, Brecht), Meyvis (Wortel) & alles naam Goetschalckx.
- matthé danny
- Onderwerp Auteur
19 dec 2006 10:57 #2298
door matthé danny
Beantwoord door matthé danny in topic Schwagten
Bedankt Peet
Groeten en de beste wensen voor 2007
Danny
Groeten en de beste wensen voor 2007
Danny
Tijd voor maken pagina: 0.141 seconden