Gijsbrechts ( Gisberti - Fockers )
- agijs@home.nl
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
01 nov 2005 17:00 - 26 juni 2006 19:06 #461
door agijs@home.nl
Gijsbrechts ( Gisberti - Fockers ) werd gestart door agijs@home.nl
Hallo ,
Al zoekend naar mijn voorouders, kom ik in Merksplas tegen dat een van mijn voorvaderen Jan Gysbrechts , schepen geweest is aldaar ca 1650.
Deze schepenen schijnen een zegel te hebben gebruikt .
Nu heb ik bij de benoeming gezien dat deze plaatsvondt onder gezag van Hoogstraten en wellicht zou het kunnen dat aldaar in de archieven een afdruk van dit zegel zou zijn opgeslagen .
Is de mogelijkheid aanwezig dat deze in Hoogstraten ligt ?
Ook nog een ander verzoek, komen jullie toevallig de naam tegen van verwanten van hem ?
De naam wordt ook gekoppeld aan Gisberti Fockers, daar de opa van Jan te boek stond als Gisbertus Fockers .
We zijn in Merksplas de draad kwijt en zoeken aansluiting .
Verder is deze tak , doorverhuisd ca 1670 naar Weelde en ook info omtrent deze periode is welkom , evenals de periode daarna Chaam ca 1800 , Bavel ( tot 1877 ) en Gilze ( tot heden ) .
Alle verdere informatie over dit geslacht is welkom [zie ook :http://members.home.nl/agijs/ ].
bvd voor uw info .
met groeten Ad Gijsbrechts Gilze NL
Al zoekend naar mijn voorouders, kom ik in Merksplas tegen dat een van mijn voorvaderen Jan Gysbrechts , schepen geweest is aldaar ca 1650.
Deze schepenen schijnen een zegel te hebben gebruikt .
Nu heb ik bij de benoeming gezien dat deze plaatsvondt onder gezag van Hoogstraten en wellicht zou het kunnen dat aldaar in de archieven een afdruk van dit zegel zou zijn opgeslagen .
Is de mogelijkheid aanwezig dat deze in Hoogstraten ligt ?
Ook nog een ander verzoek, komen jullie toevallig de naam tegen van verwanten van hem ?
De naam wordt ook gekoppeld aan Gisberti Fockers, daar de opa van Jan te boek stond als Gisbertus Fockers .
We zijn in Merksplas de draad kwijt en zoeken aansluiting .
Verder is deze tak , doorverhuisd ca 1670 naar Weelde en ook info omtrent deze periode is welkom , evenals de periode daarna Chaam ca 1800 , Bavel ( tot 1877 ) en Gilze ( tot heden ) .
Alle verdere informatie over dit geslacht is welkom [zie ook :http://members.home.nl/agijs/ ].
bvd voor uw info .
met groeten Ad Gijsbrechts Gilze NL
Laatst bewerkt 26 juni 2006 19:06 door agijs@home.nl.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- rongé eric
-
Minder
Lees meer
02 mrt 2006 20:19 #1120
door rongé eric
Beantwoord door rongé eric in topic Gijsbrechts ( Gisberti - Fockers )
hallo,
misschien vind je hier een antwoord:
Gijsbrechts - Gisberti Fockers
members.home.nl/agijs/genealogie.htm
groetjes
Eric
misschien vind je hier een antwoord:
Gijsbrechts - Gisberti Fockers
members.home.nl/agijs/genealogie.htm
groetjes
Eric
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden