Van Loon - Sijmons
- marc remeysen
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
27 jan 2006 09:53 #804
door marc remeysen
Van Loon - Sijmons werd gestart door marc remeysen
Hallo,
Ik heb Adriaan van Loon, overleden in Alphen op 31/01/1831, gehuwd met Pitronella Sijmons, overleden in Alphen op 30/03/1836.
Ik ben op zoek naar geboortedatum en plaats + aanvullende informatie over de beide ouders.
Marc
Ik heb Adriaan van Loon, overleden in Alphen op 31/01/1831, gehuwd met Pitronella Sijmons, overleden in Alphen op 30/03/1836.
Ik ben op zoek naar geboortedatum en plaats + aanvullende informatie over de beide ouders.
Marc
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- brunier
22 feb 2006 17:45 - 21 aug 2006 22:06 #1019
door brunier
Beantwoord door brunier in topic Van Loon - Sijmons
Graag meer info
I Johannes van Loon, geboren te Alphen op 11 september 1718 (doopgetuigen waren Petrus Dickens en Jacomina van Tilborgh en in Hun Plaats Helena Laurentii), zoon van Adrianus Petrus van Loon en Maria Jacobus Dickens.
I Johannes van Loon, geboren te Alphen op 11 september 1718 (doopgetuigen waren Petrus Dickens en Jacomina van Tilborgh en in Hun Plaats Helena Laurentii), zoon van Adrianus Petrus van Loon en Maria Jacobus Dickens.
Laatst bewerkt 21 aug 2006 22:06 door .
- marc remeysen
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
24 feb 2006 11:05 #1036
door marc remeysen
Beantwoord door marc remeysen in topic Van Loon - Sijmons
Jan,
bedankt voor de info. Deze Adriaan loopt door tot mijn moeder dus ik heb mogelijk wel wat aanvullingen. Kun je misschien wat specifieker zijn.
Marc
bedankt voor de info. Deze Adriaan loopt door tot mijn moeder dus ik heb mogelijk wel wat aanvullingen. Kun je misschien wat specifieker zijn.
Marc
Tijd voor maken pagina: 0.129 seconden