Deze website gebruikt cookies. Accepteer de cookies als u alle functionaliteiten van deze website wilt gebruiken.

Fam. Broos-Seegers Baarle en omgeving en Geneaforum.org

Anna Petrus Jaspers (gedoopt 19 5 1791 Alphen)

• schrieksgenealogy
  • Onderwerp Auteur
Lees meer
22 juli 2006 23:25 #1750 door schrieksgenealogy
Anna Petrus Jaspers (gedoopt 19 5 1791 Alphen) werd gestart door schrieksgenealogy
Hallo,

Ik ben al heel lang op zoek naar een Anna Petri Jaspers die op 2 november 1719 te Loenhout trouwt met Adrianus Arnoldus Arnouts. Ze komt niet uit Loenhout plus aangrenzende Belgische plaatsen en ook niet uit Zundert of Rijsbergen.

Nu vond ik pas geleden een Anna Petrus Jaspers die op 19 mei 1791 te Alphen is gedoopt. Weet iemand of dit dezelfde zou kunnen zijn? Pikant detail is dat haar dochter Anna Catharina Arnouts in Zundert met Hubertus Schrix trouwt die in Alphen is geboren (doop 12 2 1728).

Heeft iemand wellicht inzicht in bronnen (bijv. borgbrieven) die deze veronderstelling kunnen bevestigen of ontkennen?

Vriendelijke groeten,

Wim Schrieks

De naam Schrieks (en alle denkbare spellingsvarianten: schrix, schrieckx, scricx, scriecken etc.) heeft haar roots in Alphen, Baarle en Ravels. Ik heb al het nodige uigezocht, verder informatie altijd welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24 juli 2006 21:03 #1755 door alfons
Beantwoord door alfons in topic Anna Petrus Jaspers (gedoopt 19 5 1791 Alphen)
Hallo
Op Geneanet bij Peter Knegtel heb ik dit gevonden misschien heb je er iets aan
Groeten Alfons

Anna Petri JASPERS (alias: BIENS), born in 1695, Loenhout, buried on 31 July 1759, Loenhout (age at death: possibly 64 years old).
Married on 2 November 1719, Loenhout, to Adrianus ARNOUTS, baptized on 6 October 1698, Loenhout, with
• Petrus, baptized on 25 January 1728, Loenhout, buried on 7 January 1777, Zoersel (age at death: possibly 48 years old).
Married on 8 January 1757 to Maria DE WITH, born in 1730, buried on 10 January 1791, Zoersel (age at death: possibly 61 years old).

• schrieksgenealogy
  • Onderwerp Auteur
Lees meer
24 juli 2006 21:13 #1756 door schrieksgenealogy
Beantwoord door schrieksgenealogy in topic Anna Petrus Jaspers (gedoopt 19 5 1791 Alphen)
Beste Alfons,

Bedankt voor het antwoord. Volgens Loenhout-deskundigen is Anna vermoedelijk niet geboren in Loenhout. Ze wordt in ieder geval niet in de doopboeken aangetroffen, "born in 1695, Loenhout" is dus vermoedelijk niet correct. Vandaar mijn verdere zoektocht.

Vriendelijke groeten,

Wim Schrieks

De naam Schrieks (en alle denkbare spellingsvarianten: schrix, schrieckx, scricx, scriecken etc.) heeft haar roots in Alphen, Baarle en Ravels. Ik heb al het nodige uigezocht, verder informatie altijd welkom.

Tijd voor maken pagina: 0.190 seconden
Gemaakt door Kunena

Heilige Communie web
Eerste heilige communie op 19 mei 1966 in
de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw
van Bijstand te Baarle-Nassau.