Deze website gebruikt cookies. Accepteer de cookies als u alle functionaliteiten van deze website wilt gebruiken.

Fam. Broos-Seegers Baarle en omgeving en Geneaforum.org

Doopboeken op ISIS Rijksarchief Den Bosch

• frans roelvink
  • Onderwerp Auteur
Lees meer
15 juni 2006 07:28 #1603 door frans roelvink
Doopboeken op ISIS Rijksarchief Den Bosch werd gestart door frans roelvink
Hallo mensen,

Op ISIS van het RA in Den Bosch zijn de doopboeken van Alphen en Riel te raadplegen. Bij vergelijking met de originelen is mij gebleken, dat met name de eerste twee doopboeken van Alphen verre van compleet op ISIS staan. Meer dan de helft van de inschrijvingen ontbreekt!
Vanaf boek 3 lijkt het weer volledig, alleen ontbreken de doopgetuigen.
In ieder geval iets om rekening mee te houden als u ISIS raadpleegt.

Groetjes

Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19 juni 2006 12:08 #1618 door eaamdeswart
Beantwoord door eaamdeswart in topic Doopboeken op ISIS Rijksarchief Den Bosch
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Bovendien zitten de gegevens over Alphen vol met fouten. Kijk aub in de originele DTBs voor publicatie (waar dan ook zoals op dit forum).

Lees meer
21 juli 2006 02:30 #1741 door schrieksgenealogy
Beantwoord door schrieksgenealogy in topic Doopboeken op ISIS Rijksarchief Den Bosch
Voor degenen die het nog niet weten: scans van de doop-, trouw- en begraafboeken van de dorpen Alphen en Riel zijn in te zien op de website van het Regionaal Archief Tilburg (<!-- w --><a class="postlink" href="www.regionaalarchieftilburg.nl">www.regionaalarchieftilburg.nl)

Vriendelijke groeten,

Wim Schrieks

De naam Schrieks (en alle denkbare spellingsvarianten: schrix, schrieckx, scricx, scriecken etc.) heeft haar roots in Alphen, Baarle en Ravels. Ik heb al het nodige uigezocht, verder informatie altijd welkom.

Tijd voor maken pagina: 0.122 seconden
Gemaakt door Kunena

Heilige Communie web
Eerste heilige communie op 19 mei 1966 in
de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw
van Bijstand te Baarle-Nassau.