Deze website gebruikt cookies. Accepteer de cookies als u alle functionaliteiten van deze website wilt gebruiken.

Fam. Broos-Seegers Baarle en omgeving en Geneaforum.org

zoek huwelijk van Peter Couwenberg met Maria (Anna)de Proost

Lees meer
05 juni 2010 19:14 #7978 door ivon
Hallo medegenealogen,

Ben al lang bezig om het huwelijk te vinden van Peter Couwenberg ( gedoopt 00/11/1747 Hilvarenbeek NB, overleden 04/04/1818 Tilburg NB ) met Maria (Margaretha) ( Maria Willems ) de Proost gedoopt 25/03/1750 te Arendonk Belgie, overleden 30/04/1818 Tilburg NB.

Het eerste kind gedoopt was Johannes (Baptist) (Peter )Couwenberg op 01/05/1771 te Arendonk Belgie. Dit kind is ook vernoemd in de DTB te Goirle (NB) dat het kind toevallig was geboren te Arendonk toen de moeder daar was ( op bezoek bij ouders ). Geen vermelding of een onwettig kind. Neem aan dat de ouders voor die tijd getrouwd zijn.

Verdere kinderen geboren te Goirle zijn mij bekent, alsmede de ouders van Peter en Maria

Couwenberg heef de volgende spellingen (Kauwenberg(h), Kouwenberg(h), Cauwenberg(h), Couwenberg(h),Kauenberg(h) etc.

IK hoop dat iemand een akte van het huwelijk heeft en datum.

Met vriendelijke groet,
Ivon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07 juni 2010 13:11 #7984 door rene
Hallo Yvonne,
Dat dit huwelijk niet te vinden is kan te maken hebben met het feit dat de originele documenten niet bewerkt zijn.
Uit de parochieregisters van Arendonk is een gedeelte niet bewerkt omdat de filmen hiervan ontbraken.
Kopien van deze niet gefilmde akten zijn wel aanwezig in R.A. Antwerpen te Beveren.
Mogelijk gaat er iemand richting Beveren en wil de de akte voor je opsporen.
Rene

Lees meer
08 juni 2010 06:27 #7985 door ivon
Rene,
Dat zou heel fijn zijn als iemand de moeite zal nemen om daar heen te gaan.
Ik wacht af of iemand reageert.
Groetjes
Ivon :D

Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden
Gemaakt door Kunena

Heilige Communie web
Eerste heilige communie op 19 mei 1966 in
de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw
van Bijstand te Baarle-Nassau.