Deze website gebruikt cookies. Accepteer de cookies als u alle functionaliteiten van deze website wilt gebruiken.

Fam. Broos-Seegers Baarle en omgeving en Geneaforum.org

Fam. Van der VLoet

Lees meer
12 okt 2005 12:55 #388 door tijn
Fam. Van der VLoet werd gestart door tijn
Hallo !

Heeft iemand meer informatie omtrent het volgende huwelijk ;

Joannes Aertsen van der Vloet (Alphen) huwt 4/3/1696 te Tilburg Marij Peter de Becker (Kastel (B) )
In een akte uit 1728 te Tilburg wordt vermeld dat hij woonachtig is in Oud-Turnhout. Heeft iemand meer informatie over deze of andere Van der Vloet-en in deze regio ? bv andere kinderen (2 zijn bekend in Tilburg) Het kan zijn dat Joannes vermeld wordt alias Keesen.

Mvg,

Tijn van der Vloet

Onderzoek naar de familie Van Der Vloet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09 jan 2012 18:21 #8361 door tijn
Beantwoord door tijn in topic Fam. Van der VLoet
Hoi allemaal,

Zijn er genealogen die mij kunnen helpen bij een onderzoek in Kasterlee ? (evt. tegen vergoeding ?)

Na jarenlang vastgezeten te hebben in ons onderzoek, heb via de site van ravels-weelde-poppel een nieuw aanknopingspunt gevonden.
Hierin kwam ik het volgende tegen ;
Joannes van de Vloet huwt Margareta de Backer (of Becker)
- Petrus 1698, Kasterlee
- Maria 16-03-1699, Kasterlee
- Franciscus 00-04-1702, Kasterlee
- Franciscus 1703, Kasterlee
- Joannes 1705, Kasterlee

Nu is er een tak van de Fam. Keesen ( =van der Vloet) en daaruit komt ;
Jan aert van der Vloed huwt 17 feb 1696 Tilburg met Marij Peter de Becker (of Backer) uit Kastel (B).
- Petrus 01-01-1697, Tilburg (moeder wordt margareta genoemd, vader van der Vloet)
- Maria 03-03-1699, Tilburg (moeder wordt margareta genoemd, vader van der Vloet)

Deze gezinnen lijken wel erg veel op elkaar, ik ga er eigenlijk ook al vanuit dat ze dezelfde zijn
In Kasterlee worden dus 3 kinderen meer gedoopt, waaronder een Franciscus van der Vloet.
Zou dit de reden zijn dat ik niets over hem kan vinden in Alphen ? Zou het mijn lang gezochte voorvader zijn ?

Ik zou dus graag meer weten over deze familie te Kasterlee.
Het enige wat ik weet over Jan aert van der Vloet is dat hij in 1728 in Oud-Turnhout woonachtig is, bewijs komt uit een akte uit het notarieel archief Tilburg.

Wie-o-wie kan mij helpen ?

Groeten,

Tijn van der Vloet

Onderzoek naar de familie Van Der Vloet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden
Gemaakt door Kunena

Heilige Communie web
Eerste heilige communie op 19 mei 1966 in
de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw
van Bijstand te Baarle-Nassau.