Deze website gebruikt cookies. Accepteer de cookies als u alle functionaliteiten van deze website wilt gebruiken.

Fam. Broos-Seegers Baarle en omgeving en Geneaforum.org

Huwelijk Cornelius Francis Kampers en Hendrica Maes

Lees meer
31 juli 2006 20:56 #1795 door scheping
Hoi,

Eerder heb ik deze vraag onder Beerse gesteld, helaas nog zonder resultaat. Ik ben op zoek naar het huwelijk van Cornelius Francis Kampers en Hendrica Maes. Cornelius Francis Kampers (Campers) was afkomstig van Beerse, Hendrica Maes van Helmond (NL). In Helmond is het huwelijk nergens te vinden, dus ik dacht dat het dan waarschijnlijk Beerse zou zijn. Er is echter ook nog een aanwijziging die naar Turnhout wijst.

Het oudste kind dat ik heb kunnen vinden in Helmond, is het volgende:

- Johanna Pieternel Kampers: geboren 27-10-1819, Helmond

Ik heb echter ook nog een kind gevonden dat in Helmond gestorven is, maar waarvoor ik nog geen doop/geboorte heb kunnen vinden. Mogelijk is dit het oudste kind:

- Peter (Petrus) Josephus Kampers: overleden 04-08-1826, Helmond

Bij het overlijden werd aangegeven dat dit kind 9 jaar oud was en geboren te Turnhout. Hij moet dus omstreeks 1817 geboren zijn. Waarschijnlijk heeft het door mij gezochte huwelijk dus in of voor 1817 plaatsgevonden (maar het is geen garantie).

Nu werd in de burgerlijke stand van Helmond ook vaak Turnhout geschreven als het de omliggende plaatsen betrof, maar mogelijk is het in dit geval toch echt Turnhout geweest.

Zou iemand willen kijken of er in Turnhout rond 1817 inderdaad een huwelijk heeft plaatsgevonden tussen Cornelius Francis Kampers en Hendrica Maes? Ik zou daar erg mee geholpen zijn, aangezien dat de enige informatie is die nog mist in die generatie van mijn kwartierstaat. Als iemand het inderdaad kan vinden, dan zou ik heel graag de datum en eventuele getuigen weten.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten,
Inge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18 nov 2012 08:49 - 18 nov 2012 08:58 #8528 door alfons
in 1816 en in1817 zijn ze zeker niet gehuwd in turnhout
in 1814 en 1815 ook niet
Laatst bewerkt 18 nov 2012 08:58 door alfons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.094 seconden
Gemaakt door Kunena

Heilige Communie web
Eerste heilige communie op 19 mei 1966 in
de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw
van Bijstand te Baarle-Nassau.