Franciscus Krijnen
- Polleke1959
-
Onderwerp Auteur
31 jan 2011 17:15 #8212
door Polleke1959
Groet Jan aka Polleke
Genealogieen Broos Seegers regio Baarle.
Beheerder / initiatiefnemer geneaforum.org
Franciscus Krijnen werd gestart door Polleke1959
Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar Franciscus Krijnen uit Baarle-Nassau. Volgens zijn overlijdensakte (1841 Baarle-Nassau) is hij een zoon van Adrianus en Joanna Catharina van Hal.
En zou geboren zijn in 1774 (baarle-Nassau).
Ik kan hem echter niet vinden in de doopakten, maar heb er ook enige twijfel over. 1 kind voor hem en 1 erna er zit uitgerekend (berekend vanuit normale zwangerschappen) te weinig tijd tussen.
groet Jan
ik ben op zoek naar Franciscus Krijnen uit Baarle-Nassau. Volgens zijn overlijdensakte (1841 Baarle-Nassau) is hij een zoon van Adrianus en Joanna Catharina van Hal.
En zou geboren zijn in 1774 (baarle-Nassau).
Ik kan hem echter niet vinden in de doopakten, maar heb er ook enige twijfel over. 1 kind voor hem en 1 erna er zit uitgerekend (berekend vanuit normale zwangerschappen) te weinig tijd tussen.
groet Jan
Groet Jan aka Polleke
Genealogieen Broos Seegers regio Baarle.
Beheerder / initiatiefnemer geneaforum.org
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- margor
26 feb 2011 13:53 #8230
door margor
Om mij privé te contacteren zie
users.telenet.be/liegeois/index.htm
Beantwoord door margor in topic Franciscus Krijnen
Dag Jan,
Waarschijnlijk is de doopinschrijving van Laurentius verkeerd. Omdat de vader van Joanna een Laurentius is wil nog niet zeggen dat dit kind dezelfde naam moest krijgen. Of een andere mogelijkheid is dat hij een dubbele naam moest krijgen en heeft de pastoor dit vergeten te vermelden?
www.regionaalarchieftilburg.nl/component...egevens=&cp=20&pp=19
Van een Laurentius heb ik niets kunnen vinden zoals een huwelijk, overlijden, enz..
Dus heel waarschijnlijk is Laurentius gelijk aan Franciscus ?!
Volgens de NG huwelijksinschrijving was zijn vader Adrianus weduwnaar van Barbara Smits?
www.regionaalarchieftilburg.nl/component...evens=&cp=109&pp=108
met vriendelijke groeten
Maria Gorissen
Waarschijnlijk is de doopinschrijving van Laurentius verkeerd. Omdat de vader van Joanna een Laurentius is wil nog niet zeggen dat dit kind dezelfde naam moest krijgen. Of een andere mogelijkheid is dat hij een dubbele naam moest krijgen en heeft de pastoor dit vergeten te vermelden?
www.regionaalarchieftilburg.nl/component...egevens=&cp=20&pp=19
Van een Laurentius heb ik niets kunnen vinden zoals een huwelijk, overlijden, enz..
Dus heel waarschijnlijk is Laurentius gelijk aan Franciscus ?!
Volgens de NG huwelijksinschrijving was zijn vader Adrianus weduwnaar van Barbara Smits?
www.regionaalarchieftilburg.nl/component...evens=&cp=109&pp=108
met vriendelijke groeten
Maria Gorissen
Om mij privé te contacteren zie
users.telenet.be/liegeois/index.htm
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.125 seconden