- Forum
- Baarle (Nassau/Hertog) en omgeving
- Hoogstraten
- Huwelijk Johannes Petrus Joren en Maria Theresia Kampen
Huwelijk Johannes Petrus Joren en Maria Theresia Kampen
- Polleke1959
-
Onderwerp Auteur
28 mei 2007 06:59 #2941
door Polleke1959
Groet Jan aka Polleke
Genealogieen Broos Seegers regio Baarle.
Beheerder / initiatiefnemer geneaforum.org
Huwelijk Johannes Petrus Joren en Maria Theresia Kampen werd gestart door Polleke1959
Hallo Ik ben op zoek naar het huwelijk van Johannes Petrus Joren en Maria Theresia Kampen. Vermodelijk huwde zij te Hoogstraten rond of voor 1835/1836 (zij kregen een kind in 1836).
Ik wil graag vanuit de huwelijksakte weten waar Johannes Petrus vandaan komt (geboorte plaats en datum) en wie zijn ouders zijn/waren.
De geboorte datum en plaats hieronder komt uit het bevolkingsregister en is vermoedelijk onjuist.
groet Jan
Persoonskaart van Johannes Petrus Joren
Johannes Petrus Joren, geb. Minderhout [België] op 10 feb 1801, ovl. st Leenaerts [België] op 8 jan 1878 (Nazien. Datum of plaats klopt niet).
tr.
met Maria Theresia Kampen, dr. van Michiel Kampen en Anna Maria Geerden, geb. Hoogstraten [België] op 11 jul 1801, ovl. Baarle-Nassau (Akte 6) op 17 feb 1875.
Uit dit huwelijk 1 kind
1. Petrus Josephus, geb. Baarle-Nassau (Akte 6) op 26 apr 1836, ovl. Baarle-Nassau (Akte 36) op 18 okt 1911, tr. Minderhout [België] (Akte 4) op 29 jan 1863 met Maria Catharina Gabriels, dr. van ? ? en Theresia Gabriels, geb. Minderhout [België] op 5 jun 1833, ovl. Baarle-Nassau (Akte 36) op 15 nov 1863.
Ik wil graag vanuit de huwelijksakte weten waar Johannes Petrus vandaan komt (geboorte plaats en datum) en wie zijn ouders zijn/waren.
De geboorte datum en plaats hieronder komt uit het bevolkingsregister en is vermoedelijk onjuist.
groet Jan
Persoonskaart van Johannes Petrus Joren
Johannes Petrus Joren, geb. Minderhout [België] op 10 feb 1801, ovl. st Leenaerts [België] op 8 jan 1878 (Nazien. Datum of plaats klopt niet).
tr.
met Maria Theresia Kampen, dr. van Michiel Kampen en Anna Maria Geerden, geb. Hoogstraten [België] op 11 jul 1801, ovl. Baarle-Nassau (Akte 6) op 17 feb 1875.
Uit dit huwelijk 1 kind
1. Petrus Josephus, geb. Baarle-Nassau (Akte 6) op 26 apr 1836, ovl. Baarle-Nassau (Akte 36) op 18 okt 1911, tr. Minderhout [België] (Akte 4) op 29 jan 1863 met Maria Catharina Gabriels, dr. van ? ? en Theresia Gabriels, geb. Minderhout [België] op 5 jun 1833, ovl. Baarle-Nassau (Akte 36) op 15 nov 1863.
Groet Jan aka Polleke
Genealogieen Broos Seegers regio Baarle.
Beheerder / initiatiefnemer geneaforum.org
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- margor
02 juni 2007 17:28 #2954
door margor
Om mij privé te contacteren zie
users.telenet.be/liegeois/index.htm
Beantwoord door margor in topic Huwelijk Johannes Petrus Joren en Maria Theresia Kampen
Jan,
Joannes Petrus Jorens en Maria Theresia Campen zijn op 14-02-1833 te Wortel gehuwd.
Volgens de huwelijksgegevens te Wortel is Joannes geboren op 07-02-1802 te Rijkevorsel !
met vriendelijke groeten
Maria Gorissen
Joannes Petrus Jorens en Maria Theresia Campen zijn op 14-02-1833 te Wortel gehuwd.
Volgens de huwelijksgegevens te Wortel is Joannes geboren op 07-02-1802 te Rijkevorsel !
met vriendelijke groeten
Maria Gorissen
Om mij privé te contacteren zie
users.telenet.be/liegeois/index.htm
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Forum
- Baarle (Nassau/Hertog) en omgeving
- Hoogstraten
- Huwelijk Johannes Petrus Joren en Maria Theresia Kampen
Tijd voor maken pagina: 0.070 seconden