Deze website gebruikt cookies. Accepteer de cookies als u alle functionaliteiten van deze website wilt gebruiken.

Fam. Broos-Seegers Baarle en omgeving en Geneaforum.org

Joanna (Jenneken) Adrianus Oninx/Onincx

• rina kuijstermans
  • Onderwerp Auteur
Lees meer
26 mrt 2006 20:15 #1266 door rina kuijstermans
Joanna (Jenneken) Adrianus Oninx/Onincx werd gestart door rina kuijstermans
In mijn genealogisch onderzoek wil ik de maternale lijn zover mogelijk uitzoeken; ik ben nu uitgekomen bij Joanna (Jenneken) Adrianus Onincx/Oninx. Zij huwde 3 januari 1683 te Chaam Steven Aerts(sen) van Dun, weduwnaar van Geertruij Jan Onincx; er was sprake van dispensatie wegens 2e graad aanverwantschap.
Wanneer is zij geboren en overleden? Wie zijn haar ouders, evt. grootouders? Graag uw hulp.

Bij voorbaat mijn dank,

Rina Kuijstermans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02 apr 2006 08:42 #1298 door Polleke1959
Beantwoord door Polleke1959 in topic Joanna (Jenneken) Adrianus Oninx/Onincx
Hallo Rina,
ik heb een Joanna die hiervoor in aanmerking komt.
Joanna dochter van Adrianus henrici Oninckx (~ 9-1-1630 Chaam)en Joanna (Thomea) van Gils. ~ 24-3-1661 Chaam. Getuigen Michael Oninckx en Anna (Thomea) van Gils.

Ik heb ook een Geertrui gevonden als zuster van Joanna, maar ook als nicht van Joanna.
Deze laatste is
Geertrudis dochter van Jan (~27-7-1627 Chaam) Henrici Oninckx en Joanna (Cornelis) van den Kieboom ~11-2-1652 Chaam get.: Adrianus Henrici Oninckx en Christina Petri (eerste getuige is een bekende, niet?)

Zowel Adrianus als Jan (joannes) zijn zonen van Henricus (adriani) Oninckx en Adriana ...

groet Jan

Groet Jan aka Polleke
Genealogieen Broos Seegers regio Baarle.
Beheerder / initiatiefnemer geneaforum.org

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.126 seconden
Gemaakt door Kunena

Heilige Communie web
Eerste heilige communie op 19 mei 1966 in
de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw
van Bijstand te Baarle-Nassau.